2013.03.02. Plzeňský kraj


[First] [Prev] [Home]    

Akkoriban még a 844.009 volt a legújabb darab, mostanra (május eleje) befutott a 13-as is Így néz ki a másodosztály az alacsonypadlós részen Így a kicsiny első osztályú szakasz (aminek megléte érdekes, mivel szinte kizárólag személyvonati forgalomban járnak, ahol ide is a másodosztályú utasok ülnek) Ez pedig a toalett A '80-as, a '70-es és a 2000-es évek termékei Tachovba egy igen érdekes vonattal megyek. Elindultunk ugyanis a 840.406+010 összeállításban, de megérkezni már (ugyanazzal a vonatszámmal, teljesen máshogy érkeztünk...)
Domažlice 844 Domažlice Domažlice Domažlice Poběžovice
Poběžovicén először lecseréltük a motorkocsit, a bal oldalt látható 810.382-re, a mellék maradt Itt éppen a két motorkocsi manipulál Ezután a manőver után egy következő állomáson, Belán leadtuk a melléket is, de egy olyan bonyolult manőverrel, hogy le is maradt a fénykép róla, mivel amíg én leszálltam, gyorsan nekiálltak tolatni, a fényképezőgépem meg a vonaton maradt. Aztán onnan jó 5 perc késéssel indultunk tovább, így a tachovi 2 perces csatlakozás végül 1 perces lett, így... ... a következő kép csak Planán készült el, ez már a Tachov-Planá vonat Előbb érkezik egy Chebbe tartó gyorsvonat A helyi fűrészüzem elég nagy forgalmat generál, így itt folyamatos a Cargós jelenlét
Poběžovice Poběžovice Poběžovice Planá Planá Planá
Aztán befut a prágai gyors is. Itt még időben, de később Stribronál állunk fél órát a biztosító berendezés hibája miatt... Pozitív, hogy a kalauz többször is körüljárt informálni az utasokat, begyűjtötte a továbbutazási igényeket és le is adta azokat És újra Plzeň, a főpályaudvar így közvetlenül napnyugta után még szebb, mint egyébként A mai végállomá Plzeň zastavka. Tavaly az esőben csak a bezárt várótermet nézhettem, mára már megépült a fedett esőbeálló, egészen jó reakcióidő az  Sždc-től :) Holnap hazafelé vesszük az irányt, de a szokásos déli útvonalon át a gyors prágai helyett
Planá Plzeň Plzeň

[First] [Prev] [Home]