2013.03.02. Plzeňský kraj


    [Home] [Next] [Last]

Plzeň reggel. Lassan halad a Déli Előváros pályaudvar átépítése, a peronok már készen vannak A főpályaudvar átépítése viszont még az elején tart, az egyik oldal teljesen lezárva, így a másik oldalon bonyolódik a teljes forgalom Bár egyes vágányokon a körüljárás nem igényel hosszú utat, most olyan vágányokat is be kellett vonni, ahonnan csak a fél világ bejárásával lehet irányt váltani A biztosító berendezés még képes kezelni ezt a helyzetet, bár kíváncsi lennék, milyen meghibásodási mutatókkal A Plehácsoknak lassan bealkonyul, egyre több darabot váltanak ki a Régiós Párducok a déli régiókban is Jobbrol Klatovy felől érkezik a személy, gyors körüljárás után ugyanezzel a szerelvénnyel indulok én is. A vonat közben kiegészül két kocsival, mivel ez egy népszerű síelős vonat (nyáron kirándulós)
Plzeň Plzeň Plzeň Plzeň Plzeň Plzeň
Nagyon sokan Špičákig jöttek, itt amint látható még lehet síelni. A menetrend itt igen laza, bele van kalkulálva, hogy akár több száz ember is kászálódik itt le a vonatról, mind sílécekkel egyensúlyozva Eggyel odébb, Železná Ruda városi megállóhelyén. Itt is leszálltak még pár tucatnyian, innen szinte üresen indul tovább a vonat a közeli, bajor határon fekvő végállomására Némi késéssel befut az ellenvonat, élén a hagyományos pilzeni festését büszkén viselő 754.057-el Szezonban délelőtt olyan sűrűn követik egymást a vonatok, ahogy csak tudják. A szóló motorkocsik is eltűnnek a vonatok éléről, most a mozdonyoké a főszerep Ezzel a vonattal csak Janovicéig jövök Azért a motorkák nem tűnnek el teljesen, de ilyenkor tényleg csak utánfutóként továbbítják őket
Špičák Železná Ruda Železná Ruda Špičák Janovice nad Úhlavou Janovice nad Úhlavou
Janovice egyébként elágazóállomás, csak a csatlakozások nem valami jók, így egy órát kell várjak Domažlice felé Egy közeli udvar: itt sem tudták eldönteni, mi is legyen a megfelelő sebességkorlátozás, így a 7-est alig pár méternyire követi egy 15-ös Janovice érdekességét részben a Csehországban is egyre ritkább csapórudas sorompók... ... a mechanikus bejárati jelzők... És a szintén mechanikus kijárati jelzők adják. A másik oldalon már modern fényjelző van, amint látszik Csodáljuk meg őket a túloldalról is, sokáig már nem lesz lehetőségünk rá
Janovice nad Úhlavou Janovice nad Úhlavou Janovice nad Úhlavou Janovice nad Úhlavou Janovice nad Úhlavou Janovice nad Úhlavou
Végre befut az én vonatom is Domažlice felé. A kétrészes szerelvényen összevissza vagyunk 10-en, a végállomásig aztán még csatlakoznak hozzánk ugyanennyien. A viszonylag sok hó egyébként csalóka, itt már több mint 10 fok volt Domažlicen aztán beálltunk a Tachovi peronra, mellettünk egy pihenős, Plzeň felé menő szerelvény áll. Ez a szerelvény a vonalon már alacsony kapacitásúnak számít, így csak a kihasználtatlan időszakokban használják Korábban az itteni depóban fél tucatnyi mozdony és motorkocsi állomásozott, ma már a Cargó egyetlen mozdonya képviseli itt a helyi erőket Furth im Wald felől nem csak az Alexek képviselik az egyetlen forgalmat, kétnaponta az AWT tehervonata is végigdönget erre Közben befut az új üdvöske, mindjárt két példányban A két cápa jól összeharapott
Janovice nad Úhlavou Domažlice Domažlice Domažlice Domažlice Domažlice

    [Home] [Next] [Last]