2011.09.03-04. SK+CZ


[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]

A régi fűtőházban csak a 851.005 van leállítva A két legújabb festésű 460-as, balra a 2 naposan Najbrt 460.075, jobbra a retro 460.079 Mögöttük megbúva a hagyományos kinézetű 460.018 A Cargo dízelflottája így hétvégén többnyire munkanélküli A 110-es mögött az egyetlen cseh, néha még munkában látható 140-es látható Milka Favorit
Olomouc Olomouc Olomouc Olomouc Olomouc Olomouc
Lassan elkészülnek az utolsó Regionovák is, utána indulhat a klasszik 810-esek lassú kihalása, főleg az új Stadler és Pesa motorvonatok érkezése után A két utolsó 141-es sincs már napi használatban, de néha még beugranak ha szükséges Vissza az állomásra, éppen indul Kassa felé az EC Hátulról Luhačovice felé az expressz, érdekes, Prágából az EC előtt indul, majd itt bevárja és utána indul csak tovább A Pantográfok fő bevetési területe a Prostějov felé vezető irány Megjön az én vonatom is, a 4-es Billencs személyében. Így szombaton délben a kihasználtság a 0-hoz közelít, a hátsó motorkocsiban teljesen egyedül helyezkedtem el.
Olomouc Olomouc Olomouc Olomouc Olomouc Olomouc
A szokott Taurus-Gorilla párost a már látott okokból most nem láthatjuk egy szlovák Ász most a beugró Szezonban a prágai Semmeringen nosztalgiavonatok járnak, mostanában éppen az M262.056 Immár ez is hagyományos motívum, ma a 750.701 pózol nekünk Az Ústi-Cheb gyorsvonat elsőosztályú kocsija egy kicsit feljavított 19-41 A149-es, az üvegkre sötétítő fóliát húztak (bár ez a kosz miatt nemigen látszik), és 230V-os csatlakozók is helyet kaptak benne (leteszteltem, működnek) A világítás is meglehetősen szokatlan ebben a kocsiban Némi késéssel érkezik a Jesenius Hamburg felől
Praha Praha Praha Praha Praha Praha
Észak felé áthaladunk az egyik új alagúton Holešovicén épül egy új híd, kiváncsi vagyok mi lesz a vége, mivel ha egyenesben folytatódna, akkor át kéne építeni a vasúti pályát is, valószínűbbnek tűnik, hogy a vasút előtt két oldalra lesz elvezetve a forgalom Hnevicén a 163.012 jön szembe egy konténervonattal. Sok ideje nincs már hátra, mivel a helyi Cargo átalakítja az összes 163-ast 363.5-é A mělníki erőmű kiszolgálását az SD-Kd látja el, többek között a 770.505 segítségével Ústi nad Labem előtt leelőzzük a 130.011-et és tehervonatát (ez végül Ústiban a gépcsere alatt elhúzott mellettünk) Szemből a 130.014 várja a szabad jelzést...
Praha Holešovice Hnevice Hnevice Ústi nad Labem Ústi nad Labem

[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]