2015.06.04-06. SK Besenová-Tatranská Lomnica-Horná Stubna-Stúrovo


[First] [Prev] [Home]    

Felsőstubnyán zajlik a tehervonati élet. A 2 szamár egy furcsa színű 740-essel tolat, a 740.724 egy hosszabb szerbiai szolgálat után tért haza, hogy főjavítás után szlovák magánvasúti színekben koptassa tovább a síneket Az elöl álló 750.182 2015-ben még Privigyén szolgált, azonban a decemberi menetrendváltástól oda csak 757-esek kerültek, így az utolsó klasszik 750-esek átkerültek Érsekújvárra (ahol leginkább munkanélküliek lesznek) Az állomás akkor éppen igazi mozdonyparadicsom volt, számolni sem lehetett a gépeket A Bardotkák állapota egyre rosszabb, kérdés, meddig tud még támaszkodni rájuk a ZSSK Cargo - az óriási logó nem tartja össze a gépeket, a több centis hiányok a kasztnin nem vetítenek előre jó sorsot Persze, Szamarat lehet még gyártani, de azok teljesítménye és tulajdonságai sok helyre nem elegek A 812.018 az utolsó gép az állomáson, így látszik, hogy gyakorlatilag a délelőtti csúcsban minden vágány foglalt
Horná Stubna Horná Stubna Horná Stubna Horná Stubna Horná Stubna Horná Stubna
Körmöcbányán (Kremnica) osztrák kocsik vannak leállítva, láthatóan főjavításra várnak, de még nem került rájuk sor A zólyom szerelvények mindig tiszták, élmény bennük utazni A személyvonatot a teher követi, bár kicsit nagyobb ráhagyással, mint gondoltam volna Ugrunk egy nagyot dél felé: Psiare (Peszér) mellett halad el a Besztercebánya-Léva-Pozsony gyorsvonat, meglepő módon 362-essel az élén. Bár ezen a útvonalon van, ahol ki tudná használ a 140-es végsebességét, de szükség nincs rá, mivel a menetrend max. 120-as A végállomás pedig Párkány, pont egyszerre érünk oda 350.005-el és egy Prágából jövő EC-vel Az RTI 242.543-as már több mint 2 éve szlovák szolgálatban van, miután a BDZ megszabadult tőle - vele búcsúzunk a Venstpilsig tartó utazástól
Kremnica Kremnica Kremnica Psiare Stúrovo Stúrovo

[First] [Prev] [Home]