2015.05.30-31. PL Hajnówka-Deblin-Kielce-Opole


    [Home] [Next] [Last]

Nowy Nurzec megállóhely a Siedlice-Hajnówka vonalon fekszik. Igazából alig van település a környéken, ehhez méltó a megállóhely mérete is, mára szinte 0 utasforgalmi szereppel Persze azért jár napi pár személyvonat, de mint ez is éppen, teljesen feleslegesen áll meg, utascsere nincs A trakotoros nem is igazán lassított a sínek előtt, nincs olyan nagy forgalom, bár tehervonatból kicsit több jár itt, mint ablakosból Ugorjunk egy nagyot, ez Deblin és az állomáson kiállított kis mozdony Működőképes EZT a modernizált EN57AL-1668 Deblintől Radom felé egy részben kétvágányú, villamosított vasútvonal vezet, minimális személy, és óriási teherforgalommal: itt lehet Varsót a legegyszerűbben dél felé elkerülni
Nowy Nurzec Nowy Nurzec Nowy Nurzec Deblin Dęblin Deblin
Az ebédet egymás után zavarják meg a tehervonatok Tovább haladva nyugat felé, nem fogynak a tehervonatok. Pionkinál az ET22-740 a vonatával együtt az ST45-05-öt is húzza Radomból a mazóviai vajdaság határáig, Drzewicáig jár ez az nem is annyi öreg Kübli. Az 1942-es az utolsó sorozatból való, 1992-ben  került ki a gyárból, utána már csak 11 egység jött ki A Radomból dél, Skarzysko-Kamienna felé vezető vonalon a PR szolgáltat, itt éppen az EN57-934-el. Ez az egység jó 20 évvel idősebb az előbb láthatónál Ugyanitt az EN57AL-1674 tart észak felé - ő alig pár hónapja jött ki a járműjavítóból a ráncfelvarrás után Skarzysko-Kamienna állomáson is tekintélyes EN57-es kiállítást élvezhetünk
Deblin Pionki Radom Rozki Rozki Skarzysko-Kamienna
De már jelen vannak az utódok, az EN63A-020-as NEWAG jármű annyira új, hogy akkor még állományban sem volt Az állomáson közben átlopakodik az M62-3518. Neki kalandos életújta van, 1979 és 99 között a PKP állományában volt, majd Németországba került a PEG-hez, onnan a CTL-hez, majd egy kisebb magáncéghez Kicsit délre egy víztározó mellett élvezték a tavasz utolsó előtti napját a népek, mi pedig az érkező vonatokat. Előbb egy tehervonat érkezett egy ET22-essel... ...majd egy TLK az ED74-012-vel. Itt végeztünk aznapra, másnap tovább haladunk dél felé Vasárnap Kielcéből indulunk tovább. A környéket többnyire a PR 4 tagból álló kétrészes Elf flottája szolgálja ki már 4 éve, itt a 4-es számú piheni ki a hétköznapi fáradalmakat A szénszállítás soha nem áll le, itt a CTL közel 40 éves PaFaWag mozdonya húz egy szenes vonatot
Skarzysko-Kamienna Skarzysko-Kamienna Skarzysko-Kamienna Skarzysko-Kamienna Kielce Kielce
Jóval délebbre találkozunk újra a sötét vonattal Kicsit odébb egy Kielce felé tartó PR EN57-essel találkozunk, előtérben a széles nyomtávú vágányok, de itt sajnos megint nem sikerült semmit elcsípni Alig ment el a személy, már jön is egy Krakkó felé tartó, jó hosszú TLK Sedziszównál egy újabb CTL mozdonyba botlunk, egy ex cseh hatlábó 182-esbe Vonatvadászat közben sikerült egy defektet kapni, pótkerék hiányában (a javítókészlet semmit sem ér) elment az egész vasárnap a javítással. Ilyen volt a kilátás a defekt helyétől, de mivel mással voltunk elfoglalva, így a fotózás elmaradt Estére egy átmenetileg megfoltozott gumival sikerült begurulni Opoléba
Wojciechowice Wojciechowice Wojciechowice Sedziszów Psary Opole

    [Home] [Next] [Last]