2014.11.10. GB Manchester-Holyhead-Chester-Blackpool-Manchester


[First] [Prev] [Home]    

A vonaton nem volt kalauz, sőt így hétköznap kora délután tömeg sem Liverpoolban a föld alatti állomásra érkezünk, onnan kellett megtalálni a helyes vágányt a Blackpoolba tartó vonattal együtt Bár az indulásig lett volna idő nézelődni, de annyi utas volt, hogy ha nem szállok be időbe, állóhely is alig akadt volna. Igaz, hamar kiürültünk, de az eleje ritka kellemetlen volt ennek az útnak Blackpoolban igyekeztem még a naplemente előtt kiérni a tengerpartra, közben futottam össze a megújított villamosüzem egyik Bombardier Flexity 2-es villamosával. A korábbi különleges járművek nyáron azért még útra kelnek, de így ősszel már csak a modern járművek járnak Blackpool vasútállomása Az állomás belülről - mint oly sok helyen, itt is peronkapukon lehet bejutni. De a vonatokhoz még így sem, az oda vezető kaput csak az indulás előtt 10 perccel nyitják ki
Chester Liverpool Liverpool Blackpool Blackpool Blackpool
Manchesterbe a FTPE 185-ösével jutok vissza. Ugye nem látszik rajta, hogy ő egy dízel Desiro? Belül azért már vannak olyan elemek, amik hasonlítanak a miénkhez, de azért van különbség. Erre a rövid távra megengedem magamnak a First Class luxusát, ami annyival jelentett többet, hogy adtak egy 0,25-ösv vizet, meg egy darabka csokit, plusz egy kávé, vagy tea járt volna a jegyhez. A legnagyobb előnye mégis az volt, hogy kint tartotta a tömeget, ami Manchesterhez közeledve óriásira növekedett. Holnap egy kis városi vasutazás következik ezen a rövid szigetlátogatáson
Blackpool

[First] [Prev] [Home]