2014.07.06. Ústi nad Labem-Sebnitz-Bad Schandau


[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]

Közben befut az ellenvonat egy Ferkeltaxe képében. A hátul látható egykori fűtőház ma egy MUV-nak ad otthont, a használatát azonba némileg megnehezíti a hiányzó kapcsolat a forgalmi vágányokkal A 772-es is a rakodóvágányon áll félre, hogy a nagyvonat elférjen mellette A 772.413 1965-ben készült Bautzenben, jelenlegi pályaszámát modernizálás után 1995-ben kapta, addig 772.013 volt. A DB Regio 2004-ben törölte az állományából és került az OSEF tulajdonába Sebnitzbe közben új Desiro érkezett A keletnémet buszgyártás egyik ritka példánya ez a Fleischer S5-ös. Azért ritka, mivel elvileg az Ikarus volt felelős a buszgyártásért, azonban mivel nem tudott eleget szállítani, ezért kisebb darabszámban készültek a DDR-ben is buszok - ez például 1987-ben Az MZ gyár termékével is találkozhattunk, mégpedig ezzel a Trophy példánnyal
Dolní Poustevna Dolní Poustevna Dolní Poustevna Sebnitz Sebnitz Sebnitz
Az összekötést követően a vasútvonalat el is nevezték Nationalparkbahnnak Az érdeklődés még így vasárnap délben sem lanyhul. Egy currywurst és sör után én viszont már lanyhultam egy kicsit, így lelassult a tempó Az aluljáróhoz még nem épült meg a fedél, így élvezhetjük itt is a napsütést Persze ami késik nem múlik, büszkén mutatják be, mit is fognak építeni a lépcső fölé Közben lassan vége a bulinak, fogy a kolbász és a sör is (világosból csak német, sötétből csak cseh volt - de természetesen egy árban) A vágányhálózat már egyértelműen csak a személyforgalom érdekeit szolgálja, mindössze az ahhoz szükséges 3 vágány maradt meg
Sebnitz Sebnitz Sebnitz Sebnitz Sebnitz Sebnitz
Persze a kiserdőben, ahol a terherforgalmi vágányok voltak, még maradt elég maradék Elmegy az LVT, utána már jön szemből a menenetrend szerinti Desiro páros A váltó a peronról állítható, egy egyszerű kelezőpanellel A vonaton óriási a tömeg, állóhely sem sok marad A vonaton szinte kizárólag németek utaztak, akik velem együtt csak Bad Schandauig jöttek Dél felől érkezik egy szénvonat ITL mozdonnyal
Sebnitz Sebnitz Sebnitz Sebnitz Bad Schandau Bad Schandau
Az állomási kijelzőn nemcsak a vonatok, de a buszok (igaz most éppen nem) sőt, még a komp is szerepel Na itt is az átkelő hajó A Bombardier 185-ös jelenleg ITL vonatokat továbbít Érkezik a Schönába tartó S-Bahn, élén egy német Taurus mozdonnyal. Vagy nem Taurus, de mindenesetre pont ugyanúgy néz ki :) Közben beérkezik a következő vonat Decinből Amikor indul Rumburkba, befut még a Porsche vonat is, így egy kisebb verseny alakul ki a két vonat között, amit a tehervonat nyer, mivel a pirosoknak 40-re kell lassítaniuk az Elba híd miatt
Bad Schandau Bad Schandau Bad Schandau Bad Schandau Bad Schandau Bad Schandau

[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]