2014.05.24-25. LV Riga Railway Museum-Krustpils


[First] [Prev] [Home]    

A következő helyszín, ahol némi forgalomban reménykedünk, az Krustpils nyugati vége, ahol egymás felett halad el a rigai és a jelgavai vonal. Jelgava felé sajnos nem ment semmi, Riga felé viszont nem kellett sokáig várni, máris jött a Rezekne-Riga gyorsvonat, élén a DR1AM-2543-al Hátul pedig a DR1A-2673 Korábban ez a szakasz az egyenes végén lévő Ozolsaláig egyvágányos volt, most építették meg a másodikat, de még nem üzemelték be, ezért kénytelen várni a szemből érkező tehervonat Pár perccel később érkezik a Krusptils-Riga mindenhol megállós személy a DR1A-198-al De még mindig nem a várakozó teher jön, ha már áll a térköz, akkor ugyanabba az irányba elegendnek még egy tehervonatot Krustpils állomásról Sajnos a nap éppen bújócskát játszik, így a 2TE10M-3424 árnyékban érkezik
Krustpils Krustpils Krustpils Krustpils Krustpils Krustpils
...de már napsütésben távozik Megfordul a térköz, végre jöhet a kelet felé tartó tehervonat is, némi füsttel A 2TE116-1699 itt már lefelé halad így nem is füstöl Több vonat már nem szerepel a műsoron, de eggyel mégis összefutunk Upenieki közelésben, így muszáj lencsevégre kapni. A változatosság kedvéért ez most egy 2TE10U Udav Ma a Daugavpils külső gyűrűn található Daugava hidakkal búcsúzunk. Egymás mellett halad a közút és a vasút, bár az utóbbit, amint vártuk, szinte egyáltalán nem használják, a sínek legalábbis teljesen rozsdásak voltak. A csökkenő stratégiai jelentőségét is mutatja, hogy míg a belvárosi vasúti hidat fegyveres őrök védik, ide még egy kamera sem jutott. Holnap dél felé vesszük az irányt, némi újdonsággal
Krustpils Krustpils Krustpils Upenieki Arone

[First] [Prev] [Home]