2013.9.11+9.12.+9.13 PL+DE+CZ+AT


    [Home] [Next] [Last]

Ma már nyugaton járunk, egészen pontosan Legnicában. Látnivaló nem sok akad, kivétel a Lotos Trax-a A következő vonat vonóereje ex ČSD mozdonyokból áll: elöl az anno E669.3033, ma 183.033-0 (továbbra is a ZSSK Cargo tulajdonában, de a Pol-Miedz Trans bérletében), mögötte a valaha T679.1591 (később 781.591-WAB 44) ma M62-1186 számú Pol-Miedz Trans Szergej A Szergejt 2000-ben selejtezték, onnan rövid német közjáték után került Lengyelországba Itt most csak Cargós masinákkal találkozunk, az ősi lengyel vonulatot az EU07-151 képviseli. Érdekesség, hogy ez a gép pont egy idős a szlovák 183-assal Rövid időre benézünk Németországba is: Horka határállomására éppen érkezik egy tehervonat Lengyelország felől, így már 3 Ludmilla összesen 18 tengelye teszteli a helyi síneket A pont érkezik vonat bejön Sulikówban is: az ST46-01 remot gép már korábban is itt volt, két társa viszont most érkezett és rövid tartozkódás után indul is majd tovább
Legnica Legnica Legnica Legnica Horka Sulików
Zawidówban nincs nagy élet (még) csak két cseh Cargós Kandúr várakozik itt. 2 Eas kocsit hoztak ide, vissza majd a már Sulikówban látott vonatot húzzák Liberecbe Már jönnek is az SU46-osok A mozdonyok tiszteletére kicsit a nap is kisütött Másnap viszont rémes időre kelünk. Mladá Boleslavba érve már legalább az eső nem esik, de napot még nem látunk. Errefelé még láthatunk nem remot Búvárokat, helyből két 750-es is a szemünk elé került Ilyen hosszú szerelvényhez, még ha üres kocsikból is áll, már tológép is dukál, ma a 753.777-esre jutott ez a szerep Haladunk tovább Nymburk felé. Veleliby állomásnál ágazik ki a Nymburk-Mladá Boleslav fővonalból Jicin felé a 061-es vonal, ezen érkezik most a Regionova
Zawidów Zawidów Zawidów Mladá Boleslav Mladá Boleslav Vsechlapy
A fővonalon követi őt a Kolínba tartó gyorsvonat A mai nap az igazi vonatfotózásé, sajnos ebben az időjárás nem támogat teljes mértékben. Az első állomáshelyünk Nymburk után a Babín kitérő, ahonnan Nymburk teherpályaudvara megközelíthető. Az első érkező az EZ MV97.002-ese A következő egy Ústi nad Labem-Kolín viszonylatú gyorsvonat. Bár sosem volt valami hosszú szerelvény ezen a viszonylaton, ma az AB+B+Bf (vezérlő)  kissé parodikusnak tűnik. A háttérben látszik a teherpályaudvarról kivezető pálya hídja, így elkerülhető a lassú kereszbe járatás a fővonalon Ez egy kellemes hely, nem nagyon volt unatkozni idő, jöttek-mentek a vonatok rendesen A kitérő épületében ma már nincs szolgálat, de látszik, hogy valaha még vonattal jártak ki ide Nemcsak a lengyeleknél, itt is van szlovák vendégjátékos: a 363.106-ot az AWT bérli
Vsechlapy Nymburk Nymburk Nymburk Nymburk Nymburk
Hradec Kralové felé nincs nagy sebességű pálya, így oda elég a 163-as Pershing is. Decembertől ez viszonylat is rövidül átlagosan egy kocsival... A 122.014 hátulról érkezik a teherpályaudvarról Nem volt rossz az előző hely sem, de jön még jobb is. Útközben Kolínban összefutunk egy AWT remot Búvárral, ami a kolini teherpályaudvart hagyja el És mert Búvárokból sosem elég, már jön is két Unido 753.7-es Az ország egyik legforgalmasabb pontja Kolín keleti végén található, ahol a Brno felé tartó két vonal egy pontban találkozik. Amint odaértem jött az eső, majd a 151.020 Caslav felől a gyengébb időszakokban Regionova érkezik, végig drót alatt
Nymburk Nymburk Kolín Kolín Kolín Kolín

    [Home] [Next] [Last]