2012.06.24. SK Diesel Tour Slovakia 2012


[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]

Vonattal jelenleg a belváros széléig, az Eurovea irodaházig lehet eljutni Pozsony legújabb hídja az Apollo A hajózási hivatal Némi bizonytalankodás után mégis visszatértünk a vonal végére, hogy készülhessen innen is pár fotó, bár ez hivatalosan vámterület és nem szállhattunk volna ki Nappal szemben ekkora tömegben azért nem volt élvezet a fotózás Mára a 751.033-as volt a vonóerő, ami csak azért érdekes, mert ő egy privigyei gép és egyetlen előnye a szóba jöhető érsekújvári mozdonyokkal szemben, hogy nincs rajta hangtompító és sokkal erőteljesebb a hangja
Bratislava Bratislava Bratislava Bratislava Bratislava Bratislava
Elhagyjuk a kikötőt és kelet felé vesszük az irányt. Predmestie felől a 130-as vonalra könnyen ki lehet jutni, az azonban olyan unalmas, mivel arra személyvonatok is járnak. Mi a tehervonatok által használt vágányt használjuk, mely a Keleti rendező mellett halad végig és Pozsonyszőlősnél csatlakozik be a 130-as vonalba Pozsony egy számunkra ismeretlen szögből Útközben elhaladunk a Cargo depója mellett, ahol egy érdekes gép áll. Nem mondom, hogy fedezhetjük fel, mert újdonságról aztán nincs szó: a ŽRS egykori gépe a 441.105 már évek óta itt várja a sorsa jobbra fordulását Pozsonyszőlős régi állomásépülete Vágsellyére érkeztünk, ahol beállunk a negyedi peronra. Ez már 2010 decembere óta nem látott személyvonatot, miután akkor beszüntették a közlekedést a rossz pályára hivatkozva. Egy évig még buszok jártak a vonatok helyett, tavaly december óta már azok sem Mi most mégis erre a pályára indulunk, elmegyünk amíg tudunk. Olyan nagy gond itt az elején még nincs a pályával, a teljes pályasebességgel lehet hasítani, ami a nem csekély 60 km/h
Bratislava Bratislava Bratislava Bratislava Šaža Diakovce
Bár a pálya jó, egyéb akadályok azért akadnak Sajnos a vonal végéig már nem jutunk, Vágfarkasd a végállomás. A maradék 2,5 kilométer egy része már a piros tárcsa mögött van Mondjuk az itteni állapotok látva az is csoda, hogy idáig eljutottunk Eddig még el lehet jönni Ez a szakasz még nincs lezárva, de rá már nem engednek A körüljárás nem egyszerű
Diakovce Vlčany Vlčany Vlčany Vlčany Vlčany
Ez az igazán zöld pálya Hát nem tűnik éppen vasúti pályának. A váltót a sok növénytől nem is sikerült elsőre átállítani, próbálkozni kell egy kicsit Újra Pozsonyban, most van idő körülnézni a kiállításon is. A T444.1082-es Karkulka 1965-ben készült, gőzgenerátával a gőzmozdonyok utódjának szánták könnyű személyvonatokon. Ez a példány a 2000-es évek elejéig Zsolnán szolgált, onnan került ide a múzeumba A népszerű poprádi Papagáj is jelen van A jó, a rossz és a csúf Ma délutáni (egyik) mozdonyunk a T678.0012 lesz
Vlčany Vlčany Bratislava Bratislava Bratislava Bratislava

[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]