2011.07.02. CZ


[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]

Ez az MVTV2 már megkapta az új pályaszámát is, a jövőben ő lesz a 439.008 A 60-as évektől egészen 1991-ig gyártották a MUV69-es pályakocsit (több mint 700 darabot!), ennek a leváltására a '80-as években több kísérlet született, a végleges megoldás 1992-ben a MUV 90 lett volna, de a szétválás előtt csak 4 darabott vett át a Csehszlovák vasút, további egy darab még Oroszországba került, aztán leállt a gyártás. Csakúgy mint jól láthatóan az egyes is leállt mára, sőt kifejezetten hiányosnak tűnik... Egy pályehegesztésnek köszönhetően ez a tehervonat a helytelen vágányon vág át az állomáson, így jobban fotózható A 210.002 ma is itt pihen Utolsó pillantást vetünk még ezekre a formákra, látszik, hogy akkoriban még nem vonalzóval dolgoztak a mérnökök A x62/x63-asok jellegzetessége az aszimetrikus elrendezés, így a tetőszellőzők csak egy irányba fújják ki a forróságot
Tišnov Tišnov Tišnov Tišnov Tišnov Tišnov
Brno teherpályaudvarán a BF Logistics frissen lekent 721-ese várakozik. Ő korábban is helyi lakos volt, anno a Zetor iparvágányán szolgált A Hungária EC-t aznap éppen a szlovák 362.004 húzta, szolgálatképes Gorilla hiányában Egészen eddig mindig elmenekült előlem Dáša, a kettes Hercegnő Ez a vonat most Bohumínba megy. Igaz, ugyanezt a mozdonyt ezzel a szerelvénnyel már láttuk az előbb is, mint Prága-Brno gyorsvonat, viszont egyre inkább az a módi, hogy külön szerelvények helyett egy járja körbe az országot más-más vonatszámokban Slatinán a roncstelep iparvágányán 3 mozdony is sorakozik (szerencsére ők nem bontásra várnak) útközben keresztre is várunk
Brno Brno Brno Brno Brno ...
Bár eredetileg nem így terveztem, de végül mégis eljöttem Přerov felé, itt lett volna egy szoros, 2 perces átszállásom (nem csatlakozó vonat), a bejáraton ráadásul lassítottunk is, a szokásos pályaépítés miatt Přerov fontos csomópont, ráfért már a felújítás, tavaly kezdték, és talán jövőre végeznek is vele Még egy MVTV szépség Az átszállás végül bő 5 perces lett, az Olomoucből Břeclavon át Brnoba tartó gyorsvonat is késett 7 percet Nagy a forgalom, az első vágányon az előbb még két személyvonat volt, most már egy munkaszerelvény A kép közepén lévő teherautó éppen egyre mélyebbre ásta el magát a trutyiban, szerencsére itt elég sok nagy munkagép mozgolódott, ami ki tudta húzni
Přerov Přerov Přerov Přerov Přerov Přerov
A přerovi konténerterminál. Nem egy óriás, de naponta így is megraknak 5-10 kocsit Hulínig jöttem a gyorssal, innen gondoltam visszatérni Kroměříbe, majd továbbmenni Zdounky és Zborovice felé. Amúgy ott kellett volna várni egy órát, így most itt A 2 állomási MUV közül az egyik Az egyik PKP Cargós ES64F4-es. A pletykák szerint jövőre a 1216-osok egy része nem személyvonatok élén jár majd Csehországban, hanem az RCA/RCC (Rail Cargo Czechy) színeiben... Megjön a mai Moravia, a változatosság kedvéért ma is a 380.008-al. Most nem volt olyan szerencsém mint tegnap, pont elbújt a nap, amikor jött Kisétáltam az állomás déli végéig, mire visszaindultam pont jött is egy vonat. Mit vonat, vonatka
Přerov Hulín Hulín Hulín Hulín Hulín

[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]