2011.06.10-12. CZ+SK


[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]

A Starý Plzenec-i pályás telepen mindig sok szépség látható A helyi privatizált járműjavítóból lett a Movo, ennek a saját mozdonya tol ki éppen egy nagyjavított Bee kocsit Az udvaron is van pár szépség Bár sokak szerint a prágai metró minden kocsiját modernizálták már évek óta, ez mégsincs így, a mai napig is folyik még a modernizáció (bár ez már tényleg a vége) A csatlakozó vonatok a prágai kivételével megvárták az utasokat. Az expresszt ez a Herkules hozta Én a Beroun felé tartó személyvonatra szálltam fel, itt éppen a mosti gyorsvonattal játszunk gyorsulási versenyt, de hamar lelassulunk a váltókörzetre kitűzött 20-as lassújelen
Starý Plzenec Plzeň Plzeň Plzeň Plzeň Plzeň
Bár Chrástból indulok majd tovább, mivel még sok idő van a vonatomig, így kerülök még egy pár állomást. A személyvonat viszont vár-vár-vár, de mire? Előz minket egy abszolút menetrenden kívüli vonat Biztos fontosak a nosztalgia szerelvények, de hogy ennyire? Mint oly sok helyen, Rokycanyban is építkeznek. Ehhez egy ilyen ősi mozdony (720) segítségét is igénybe veszik Tolatós teher várakozik indulásra. Még egy adag munkagép Rokycany is szép állomás lett, alig pár éve még egy vidéki poros állomás volt
Chrást Chrást Rokycany Rokycany Rokycany Rokycany
3 Öbb kocsi Bruckba Megjön az én vonatom is, ezzel visszamegyek Chrástba Chrástból a Radnice felé szárnyvonalra indulok. A szóló motorkocsin nincs kalauz, jegyet automata ad a vonaton. A vonal érdekessége, hogy Stupnon irányt kell váltani, a technológia egyszerű, megérkezik a vonat a Chrást felé vezető vágányra... ...kihúz a vonal végéig, a régi depó mellett... ...és átáll a Radnice felé vezető vágányra. Visszafele nincs ez a körbejárás, a rugósváltó egyenesen a második vágányra vezeti a vonatokat Balra Radnice, jobbra Chrást. Teherforgalom is van, 5 Eas kocsit rakodtak éppen fával
Rokycany Rokycany Stupno Stupno Stupno Stupno
Radnice végállomás. A vonal Stupnoig már 1863-ban megépült, a helyi lakosoknak még 30 évet kellett várni rá. Az épületeket a vonal mentén egyébként szépen felújították, bár az egyszerűsített forgalomirányítás miatt sehol sincs személyzet A kijárat Stupno felé És a vonal vége Láthatóan korábban viszonylag jelentékeny teherforgalom volt, ezek az idők sajnos már elmúltak Némi esőt követően hamarasan indulunk vissza. Érdekes módon a napi utolsó vonat itt alszik, a mozdonyvezetővel együtt, nem megy vissza a fővonalra Sechőhe
Radnice Radnice Radnice Radnice Radnice Radnice

[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]