2011.04.02. CZ+DE


[First] [Prev] [Home]    

Napjában párszor a német vonatok átmennek Csehországba is, legalábbis pár kilométerre Špičákig döcög az RS1-es, itt fordul vissza Plattling felé. Télen ez egy felkapott sí-, nyáron túraterep, ilyenkor leginkább kihalt Alig 6 perc fordulóidő kell a visszainduláshoz Špičák állomása egy alagútban végződik, a túlsó oldalán érkezik éppen ez a gyorsvonat Prágából Ezután átugrottam a szomszéd vonalra, Domažlicébe. Eredetileg nem ide akartam, de a kinézett vonali fotóhelyre az előző vonat késése miatt már nem sikerült. Vagyis sikerült volna, csak ezt nem tudtam, mivel a Nürnbergbe tartó Husz János expressz is késett 15 percet (aznap hajnalig sztrájkoltak a német magánvasutasok, lehet, hogy ez még annak az utózöngéje) A Nürnbergből érkező ellenvonat már fél órát késett, ezt a vonal egyetlen jó napállású helyén sikerült megcsípni. Érdekes, ezen a vonaton jár a legújabb cseh kocsi, a fél-étkező, fél-elsőosztályú ARmpee
Železná Ruda-Alžbětín Špičák Špičák Špičák Domažlice Milavče
Érdekes, ezen a vonaton jár a legújabb cseh kocsi, a fél-étkező, fél-elsőosztályú ARmpee. Ez egyébként csak egy forgalmi kitérő, nem állomás. Holnap Plzeňtől északra folytatjuk utunkat
Milavče

[First] [Prev] [Home]