2014.04.04-05. DE+CZ Osnabrück-Wilhelmshaven-Cuxhaven-Hamburg-Praha


[First] [Prev] [Home]    

Közben befut a budapesti EC is, élén a 101.030-al. Ilyenkor minimálius a felszállók száma, így elég a 3 perc tartózkodás, de mi lehet itt csúcsnapokon? Drezdába jó sokáig tart az út, főleg Jüterborg és Drezda között lassú a menet. Ott egyébként az egyvágányú szakaszon minden állomáson jött szembe egy tehervonat, amik mellett mindig  a mi vonatunk kitérőzőtt A gépcsere során a cseh 371.001 érkezik a vonatunk elejére. A másik vágányon a Captrain 145.094 várakozik Jól szervezett a forgalom, amikor érkezünk, éppen indult Düsseldorf felé az ICE, amikor indulnánk, éppen érkezik onnan egy Már a cseh oldalon járunk. Decinben az 1A vágányon igazi matuzsálem parádét látunk, az IDS 121-ese mögött egy még öregebb 140-es parkol, amögött egy lengyel hatlábú ET22-es áll A túloldalon igazi motorkocsi kiállítás. A vadonatúj Cápa mellett egy bér Desiro (hamarosan már Bad Schandaun keresztül jut el Sebnitzbe, és onnan Rumburkba), majd egy frissen érkezett Regionova következik
Hamburg Dresden Dresden Dresden Decin Decin
Prágában a 350.008 áll a vonat elejére Mellettünk egy Leós Flirt Kolínban mellettünk egy kisorozott szlovák kocsi árválkodik, mellette csupa új, vagy modernizált jármű látható Idáig jól gurult a mozdony a sínen, így mindenütt volt idő leszállni nézelődni. Pardubicén az AWT 740-ese volt a látványosság. Ezután viszont gyarapodott a késés, így ezzel zárul ennek az utazásnak a képsorozata. Legközelebb ismét Csehországba látogatunk, egy kisebb osztrák betekintővel
Praha Praha Kolín Pardubice

[First] [Prev] [Home]