2012.06.26. SK-CZ Diesel Tour Slovakia 2012


[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]

A 151.007 már nem banán színű Csacán teli a depó 811-esekkel, bár már nem illik rájuk a Mandarin név Egy cseh 181-es várakozik tehervonattal az állomáson A 4-es emeletessel is találkoztunk Csehország felé az alagútépítés miatt egyvágányozás van, mi jó időben jöttünk, így nem kell várni ellenvonatot A határalagút
Žilina Čadca Čadca Čadca Čadca Čadca
A cseh oldal már jobban áll Mosty u Jablunkova Český Těšínben jellemző a belépő forgalom, kifelé inkább Karvinánál, vagy Bohumínnál mennek a tehervonatok Lengyelországba Bár már nem a határ mellett járunk, de még Havířovban is érezhető a lengyel jelenlét: a PKP Cargo 4 féle számozást (ES64F4-846; 189-846; 537 0811-6, EU45-846) viselő mozdonya keveredetta helyi 363.016 mellé Néhány ipari masina Bartovice környékén Egy motorvonat szerelvénye Kunčicén
Mosty u Jablunkova Mosty u Jablunkova Český Těšín Havířov Ostrava Kunčice
Vitkovice pályaudvara egyre inkább leépül, de magánvasúti gépeket mind a mai napig nagy számban lehet errefelé felfedezni Ostrava-Svinov felé akkor éppen felújították a pályát, ezért a delta másik ágán értük el a fővonalat és a Polanka állomáson váltottunk irányt Csakúgy, mint a korábban már látott motorvonati szerelvény, csak ott nem kellett körüljárni a mozdonnyal, mint nekünk Ostrava-Svinov állomásán napi 2-3x jár az AWT Dongója, ami a kicsit északabbra fekvő bányákból hoz szenet a helyi erőmű részére Mi gyorsan Opavába robogunk. Opavából 4 vonal indul ki, mindegyiken van még teherszállítás A villamosítás előtt a személyforgalom dandárját Ostrava felé Bardotkák bonyolították, ma már sajnos alig-alig veri fel a K6S 310 DR motor röfögése az állomás csendjét
Vitkovice Polanka nad Odrou Polanka nad Odrou Ostrava-Svinov Opava Opava
Krnovban még élvezhettünk egy kis napfényt, aztán irányváltás után eljutottunk a felhők alá Errefelé is sokan járnak a vasúttal Krnovból Jeseník felé vesszük az irányt, ez az út Lengyelországon vezet keresztül Głuchołazyn ismét irányt kell váltanunk. Ide már ezer éve motorvonatok járnak Csehország felől (kivéve pár évet, amikor közvetlen vonat járt Opole és Jeseník között), így furcsa lehetett a személyzetnek váltókat állítgatni Errefelé csak azt a vágányt használják, ahol most a vonatunk áll, kivéve azt a heti egy alkalmat, amikor egy itteni iparvágány kiszolgálásra tehervonat halad át a második vágányon Arra megyünk majd mi is
Krnov Krnov Głuchołazy Głuchołazy Głuchołazy Głuchołazy

[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]