2012.05.28. CZ-SK Plzeň-Štúrovo Spezial


[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]

Kint vannak a feslővezetékesek is Az Ústi depóból már elfogytak a felesleges mozdonyok, már csak a dolgozó darabok maradtak Az itteni Nyugati pályaudvarról direktben nyílik egy iparvágány, éppen sikerült elkapni egy kiszolgáló menetet Ústi nad Labem főpályaudvától majd a 162.039 viszi tovább a vonatunkat Prága felé Idáig a 363.054 hozott minket A 971.044-et sikerül útközben elkapni, amint éppen Řež megállóhelyhez érkezik
Oldřichov u Duchcova Ústi nad Labem Ústi nad Labem Ústi nad Labem Ústi nad Labem Řež
A prágai városi vonal (ML) Roztoky u Prahy állomásig jön, amint látszik errefelé is már elég sokan veszik igénybe az itteni P+R parkolót Mi várunk egy kicsit a kijáraon, mert még átvág előttünk az ML vonalon járó 3 részes 451-es Kis késéssel indul majd a hamburgi EC, itt már az új mozdonyával. Hogy csupa ÖBB kocsi legyen a képen, arról a szomszéd, Bécsbe tartó Gustav Klimt EC gondoskodik Az ütem következő vonata lesz a budapesti EC, de a szokásos vágányon Gorilla helyett a 362.010 várakozik. Remek, így hazafelé lesz majd még egy gépcserénk... De majd még vonatot is váltunk, mivel a határig az osztrák EC-vel megyek. Az első osztályú kocsi fele Business kupékból állt, az osztrák utasok nem mertek ide beülni, így az út nagy részén saját fülkém volt, csak részszakaszokon ült be pár cseh útitárs, akik nagyon helyesen tudták, hogy Csehországban nincs semmilyen Business féle lehúzás Ahogyan reggel Chebben Németországban érezhettük magunkat a DB és a Vogtlandbahn jóvoltából, úgy Břeclavban már osztrák levegőt hoz a szél, Taurus Taurus hátán
Roztoky u Prahy Roztoky u Prahy Praha Praha Praha Břeclav
Jókút felől érkezik egy szép mozdonyvonat A túlvégen is oszták túlsúly Észak felé már kicsit árnyaltabb a kép, de azért a Plehács mellett látható,  naponta egyszer ide érkező szlovák Laminátka jelzi, hogy ez mégiscsak egy határállomás Jön a füles A csehek erősen készültek az EB-re, a 380.011-et nemzeti színekbe is öltöztették A depó mellett a múzeumi Hurvinek mögött az ex-zólyomi 750.202-es pihen
Břeclav Břeclav Břeclav Břeclav Břeclav Břeclav
A teljes 730-as sorozatot leállították és a gépek egy részét ide vonták össze. Köztük az egyetlen megmaradt prototípus, a 2-es Autók sínen Rengeteg itt a mozdony, a főszereplő mégis a szlovák Laminátka A 730-as sorozatban is van mindenféle festési variáns A remot Búvároknak köszönhetően a 751-esek már szinte mindenhol kiszorultak a napi munkból, köztük az egyedi festésű 751.149 is 240.053 friss festéssel
Břeclav Břeclav Břeclav Břeclav Břeclav Břeclav

[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]