2011.11.25-26. SK+CZ


    [Home] [Next] [Last]

Újra gördülnek a kerek, most éppen Pozsonyban. A képen a 263.004, ő még nem alakult át ingavonati mozdonnyá, bár a már átépített társainak is sok problémával megy csak ez a mutatvány Brnoban már kezd lemenni a nap, így a 750.708-et már elég kevés fényben sikerül megörökíteni A 362.124 húzza majd a bohumíni gyorsvonatot Csakúgy mint három hete, most is Kojetínben szállunk át, ezúttal viszont már teljes sötétségben Ma csak Kroměřížig jöttünk, szombat reggel innen indulunk tovább Másnap reggel van időm bőven, így a vonatom érkezése előtt sikerül szemrevételezni a helyi tolatós teher tevékenységét. A 742-es egy kocsival kitol az útkereszteződésig, de mivel nem megy ki egészen, ezért nem zár a sorompó
Bratislava Brno Brno Kojetín Kroměříž Kroměříž
aztán kihúz a hátsó, nyolcas vágányra, majd elindul az egyik helyi iparvágány felé (az állomásnak 3 is van ilyenből és mindegyik napi használatban is van) Itt már az 5320-as iparvágányon robog, most már a csukott sorompó mellett Ismét Kojetínben, ez a gyorsvonat Brno felé tart éppen, a miénk az ellenkező irányba megy, arra még várni kell kicsit Ma reggel ezzel a szóló motorkocsival jöttünk ide, kb. 30 másik utastárssal együtt A kojetíni Ez a MUV Hulínból települt ki
Kroměříž Kroměříž Kojetín Kojetín Kojetín Kojetín
A 363.030 pedig már az én vonatommal érkezik Přerovban zajlik az átépítés, így a teherforgalom eléggé szű keretek közé  van szabva, a 731-esek egész nap rohangálnak fel-alá Állandó kihelyezett személyszállítási dízel is van itt, ha bármi lenne a felsővezetékkel az átépítés alatt, most éppen a 749.250-es Egy festésre váró 182-es a járműjavító előtt És egy lengyel bér-181-es javításon Hranicén egy Najbrt 460-as várakozik
Kojetín Přerov Přerov Přerov Přerov Hranice
Leszállás után Suchdolban rögtön egy másik MUV69-be botlunk Bár a 363-asunk a 140-es pályát nem tudja kihasználni, a menetrend 120-ra is elég nagyvonalú, így -4-el érkeztünk ide A 810.180-al megyünk majd az alig 10 kilométerre lévő Fulnekbe Budisov felé a 2-es prototípus, a 810.002 megy majd Fulnekbe gyorsan odaérünk, itt viszont több mint egy órát kéne várni a visszaindulásra, így úgy gondolom gyalogolok vissza egy megállót. Itt még szépen melenget a nap és egy hegy miatt a szelet sem érezni Hogy ne tévessze meg az utasokat (ez a vonal nem indul), kihúz a vezér a pálya végéig, a kis kocsiszín mellé
Suchdol nad Odrou Suchdol nad Odrou Suchdol nad Odrou Suchdol nad Odrou Fulnek Fulnek

    [Home] [Next] [Last]