2011.10.26-27. SK


[First] [Prev] [Home]    

A tológép most éppen a 183.020, mellette egy Kassára tartó gyorsvonat élén a 363.101-et láthatjuk Mára a javítócsarnokba beállított 405.952-vel búcsúzunk. Ma csak délután kerülünk a vasút közelében. Ez Čirč  régi megállóhelye, ma már nem szolgál semmire Ez pedig az új megállóhely. Átjáró személyforgalom híján most jelenleg csak egyetlen, vasárnap járó személyvonat jön ki ide Plavečből , ez így marad az új menetrendben is, a különbség csak a járműben lesz, mivel míg jelenleg egy 840-es motorvonat szalad ki ide, decembertől egy 5 részes 460-as villamos motorvonat jön majd Ritka kihalt az állomás Plavečen, csak egyetlen tolatós tehervonat áll bent. Ennek persze oka is van, mivel a lengyel oldalon egész napos vágányzár van. Ez a Dvojicska is várhat éjszakáig a vonatára
Štrba Štrba Čirč Čirč Plaveč Plaveč
A tolatós hamar útra kel Poprád felé Ólubló (Stará źubovňa) előtt érem utol a rövidke szerelvényt Délutánra visszatérünk a Tátraaljára, ezúttal egy nem annyira tradicionális fotóhelyre, bár ez sincs túl messze a híres társától. Itt egy IC robog át A következő a prágai EC, ma is egy 162-essel, az autószállító vagon ma 5 kocsit hozott Az aranyló (még éppen meglévő) napsütésben egy LTE-s vonat poroszkál bele. Itt az emelkedőn az üres kocsikkal is úgy szenvedtek a mozdonyok, hogy már-már azt hittem, visszagurulnak A vonat végén az osztrák testvér, a 2150.902 is teljes erővel dolgozott, de így is elég szűkös volt a kraft
Plaveč Stará źubovňa Štrba Štrba Štrba Štrba
Személyvonat Poprád felé Aztán jön egy végtelen hosszú gyorsvonat a Kólás mozdonnyal (362.015). Ezután már tényleg elment a fény, így holnap folytatjuk majd.
Štrba Štrba

[First] [Prev] [Home]