2011.09.11. Kárpátalja expressz 3. UA+RO+HU Nagyborzsova-Nevetlenfalu-Érmihályfalva


    [Home] [Next] [Last]

Eljött a vasárnap, indulunk hát hazafelé, no de nem egyenesen. Ugyanúgy mint tegnapelőtt a le, most a felszálláshoz is Nagyborzsova állomását vesszük igénybe. Ez a tábla helyből felhívja a figyelmünket a legfontosabb szabályra A felvételi épület elől nézünk Beregszász felé. Az állomás végén van egyébként egy tartalék telep is, tele lekonverzált gépekkel, de annyi időnk már nincs, hogy oda is kisétálhassunk Ezen a hullámvasúton megyünk majd tovább A felvételi épület Az állomás Beregszász felőli vége Itt már befelé kanyarog a vonatunk
Borzhava Borzhava Borzhava Borzhava Borzhava Borzhava
Ma is a 3375-ös Dongó az előfogat A rengeteg felszálló miatt bőven van idő újra megelőzni a vonatot és egy állomási képet is lőni Tiszaújlakon vettük fel az utolsó utasokat Még várunk egy keresztet, utána indulhatunk tovább Vilok kijáratán kerüljük éppen az egyik széles váltót Nagyszőlősön is ketté vált a társaság, a normál utazók a programot nézik, addig a fotósok hada a vonat elejénél tömörül. Az ukrán Rambo a mozdony mellett elég hamar letesz róla, hogy leterlje a tömeget a sínekről, inkább követi a társait az árnyékba
Borzhava Borzhava Vilok Vilok Vilok Vynohradiv
A helyi iparvágányon 2 TGK2-es is álldogált, a 8295-ös normál nyomtávra átalakított masina, míg a 8611 (jobbra) eredeti széles kivitel. Nem is tudom igazán melyik nézett ki rosszabbul... Vonatunk az állomáson Némi bénázás után végre előremegy az előfogat mozdonyunk Tisztán magyar vonat Ukrajnában, ritka állapot (bár ez 2 év alatt már a második ilyen lehetőség, reméljük nem az utolsó) Közben zajlik az ünnepség, nomeg a piac is működik, amint látható részben a kisvasút vágányait is igénybe véve Huszt felé tart a még mindig 3/4-es Edelweiss
Vynohradiv Vynohradiv Vynohradiv Vynohradiv Vynohradiv Vynohradiv
Amikor a svéd/svájci/osztrák gyártmányú magyar vonat találkozik a magyar eredetű ukránnal Az állomásépület. Érdekes a felirat rajta, a Vinogradovo talán még a szovjet időkből maradt fent A Tisza hírda kanyarodunk fel, mint stratégiai objektum, ennek is kijár az őrzés A vonat vége még a hídon dübörög. Közben már beszedik az útleveleket, amiket a nevetlenfalui tartózkodás alatt kezeknek majd Királyházát a deltavágányon kerüljük el, de maint látszik még odáig el lehet jutni normálnyomtávon is Gödényházán is kijöttek páran a vonatot bámulni
Vynohradiv Vynohradiv Vynohradiv Vynohradiv Korolevo Hudya

    [Home] [Next] [Last]