2011.08.14 CZ


[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]

A következő gyorsvonattal már mi is továbbindulunk Prága felé A korábbi siklásos balesetnek még mindig maradtak következményei, itt már a 2 hetes vágányzár utolsó napjaiban járunk Hnevicénél igazi tolatást is láthatunk, egy 110-es Vasaló tolat ki éppen a személypályaudvarról a rendezőbe Bár nem tűnik nagynak a hely, van itt forgalom bőven, a 123-as mögött két AWT-s Búvár is várakozik Nyár lévén rengetegen utaznak vonattal, sokan kerékpárral is, így a 2 perces tartozkódások rendre kevésnek bizonyulnak, így sikerül pár perc késést összeszedni De ettől még nem áll le a forgalom, alig állt be a gyors, már indul ki a tehervonat mellettünk
Lovosice Lovosice Hnevice Hnevice Kralupy Kralupy
És magánvasút mindenütt, itt az ODOS ex-katonai 742-es párosa, illetve az egy szem 182-esük Összefutunk a 163-asból átalakított most már két áramnemre alkalmas 363.502-es Találkozunk az észak felé tartó Jesenius EC-vel is Egy újabb Cargo két-kék Ász Bár a prágai főpályaudvar inkább a személyvonatoké, azért előfordulnak itt tehervonatok is, 749-es körüljárás közben
Kralupy Kralupy Praha Praha Praha Praha
Már pályaudvart váltottunk, itt egy újabb Vizipók Elefánt a Masaryk pályaudvaron És még 2 másik A baloldali vonat Kladnóba megy, a jobb oldali a szezonban hétvégente közlekedő biciklis vonat, mely az év jó részében személyforgalom nélküli 121-es Hostivice-Podlešín vonalon jár. Erre még nem jártam, itt a jó alkalom Podlešínben becsatlakozunk a 110-es vonalban, a vonatunk ezen 7 kilométert tesz meg Slaný-ig. Utas induláskor 3 volt, ide 4-en érkeztünk, érezhetően nem ez az erős irány így délután Slaný egykori kis fűtőháza Jobbra a biciklisvonat, immár felvett egy bicikliszállító melléket, középen a Lounyból Kralupyba tartó személyvonat szintén mellékkel, balra pedig egy Lounyba tartó személyvonat szóló motorkocsija áll
Praha Praha Praha Podlešín Slaný Slaný
Ugyanez kissé távolabbról. Utas a biciklisvonaton nem sok volt így induláskor, Kralupy felé vagy 30-an verődtünk össze a több mint 100 ülőhelyre Azért a buszosok élete sem csak játék és mese, a felirat szerint fogjunk össze a buszok megszüntetése ellen Kralupy nad Vltavou předměstín egy 1 perces átszállás után továbbindultunk Velvaryba. Ez egy kalauznélküli vonal, a vezető ad jegyet a közbenső állomásokon (már ha kell, mert most csak leszálló volt) A vonal vége Oda vissza kb. 20 utas volt a vonaton, vissza 5 perc késéssel indultunk, mivel a mozdonyvezető még megitta a kávéját a pénztárossal, ennek ellenére végül pontosan értünk Kralupyba, a majdnem 10 kilométeren végül sehol nem megállva. Teherszállítás is van ezen a rövid szárnyvonalon, így a fennmaradása egyenlőre nem kétséges Kralupyn vágányzár miatt alig 4 perc van átszállni, de egy fotó még így is belefér, leszállás után éppen ez az AWT páros robog át. Elöl az ex-Viamonost 130.043-as, mögötte egy 182-es
Slaný Slaný Velvary Velvary Velvary Kralupy

[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]