2011.05.21. SK


    [Home] [Next] [Last]

Szombat reggel Ótátrafüreden. A villamosállomás második vágányát igen ritkán használják, azaz mégsem, mivel ezt amolyan tárolóként vetik be, itt éjszakázik egy szerelvény Poprádra érkezik a mai akció főszereplője, a T466.0254 előfogatával Igló felé haladva egy gyors fotómegállás Vydrník állomáson Iglón rövid ideig együtt pózol a két gép Természetesen folyik a megszokott napi forgalom is A háttérben egy személyvonat érkezik
Starý Smokovec Poprad Vydrník Spišská Nová Ves Spišská Nová Ves Spišská Nová Ves
Az első megálló Igló határában Jellemző csehszlovák parkolóváros mögött húzodik meg az igazi város A pályaudvar egy ritkán látott szemszögből Háttérben a Szlovák Paradicsom Pár száz méterrel odébb Szép fehéres füstöt eregetett az öreg 820-as
Spišská Nová Ves Spišská Nová Ves Spišská Nová Ves Spišská Nová Ves Spišská Nová Ves Spišská Nová Ves
Még mindig nem jutottunk messzire Még egy kép Iglóval a háttérben Arrafelé vezet a pálya Lőcsére. Teherforgalom alig-alig, személyforgalom csak július első hétvégéjén, illetve évi 1-2 különvonat formájában van csak Lőcse felé az első megállóhely Harichovce (Pálmafalva) Az egyik szomszéd kertben egy fél Hurvinek maradványai szolgálnak szerszámtárolóként A háttérben már Lőcse látszik
Spišská Nová Ves Spišská Nová Ves Spišská Nová Ves Harichovce Harichovce Levočské Lúky
Lőcsemajornál száguld a személyvonat. A pálya igen jó állapotú, végig lassújel nélkül, pályasebességgel (50-60 km/h) járható Az állandó ki-beszállás helyett egy fotómegállónyit átgyalogoltam Itt már egészen közel járunk Lőcséhez Fotómegálló egy ezerötössel És egy helyi részeggel... Személyvonat indul Iglóra
Levočské Lúky Levočské Lúky Levoča Levoča Levoča Levoča

    [Home] [Next] [Last]