2011.05.14. SK+PL Grumpy Tour 2011/2


    [Home] [Next] [Last]

Folytatjuk az utunkat, Homonnára érkezünk. A depóban 3 szép zöld tetős 754-es pózol, az üzemkészségük csapnivaló, az utóbbi időben elég gyakran ugranak be helyettük Cargós 751-esek Régi 810-esekből is alig fut már, őket is egyre nehezebb életben tartani, így helyettük is sokszor nagydízelek ugranak be Homonnán gépet cserélünk, itt a helyi (korábban zsolnai) üdvöske a 751.114 vár ránk Helyet cserél a két gép Az állomási tartalék a 721.120. Itt még akadnak rendezni való szerelvények, de egyre kevesebb, így ennek a tartaléknak a sorsa is kérdéses Ugyan az állomáson tilos a fényképezés, de ez úgy nagyjából senkit nem érdekel
Humenné Humenné Humenné Humenné Humenné Humenné
Lupków felé tavaly augusztusban indult az utolsó személyvonat Szlovákiából, Homonnáról, pláne gyorsvonat meg tán nem is járt oda 1920 óta Vonatunkat Svejk búcsúztatja Észak felé folytatjuk az utunkat De előtte még megvárjuk a Mezőlaborc felől érkező személyvonatot Mezőlaborcra jóval a menetrendben megadottnál hamarabb érünk, Homonnától idáig hosszú 90-es szakaszok is vannak, amit az itt rohangáló 810/812-esek nem, mi viszont ki tudtunk használni A kijárat Lupków felé
Humenné Humenné Humenné Humenné Medzilaborce Medzilaborce
A Mesto megállóhely után nem sokkal jön egy iparvágány kiágazás, ami már nem üzemel, a jelzői viszont még megvannak, igaz, örökké szabadot mutatnak Jól láthatóan nem használják már a kiágazást jó ideje Ezeken a síneken január eleje óta nem járt igazi vonat. Láthatóan a pályakarbantartók feljöttek erre kinyírni a növényzetet, de semmilyen más forgalomnak nincs nyoma Átértünk az alagúton, ez már a lengyel állomás bejárati előjelzője Megérkeztünk Łupków állomás második vágányára (az átmenő az első, a peronos a második). Az állomáson csak rozsdás sínek vannak, láthatóan jó ideje nem járt már itt semmi... Mozdonyunk körüljárás közben
Medzilaborce Medzilaborce Palota Łupków Łupków Łupków

    [Home] [Next] [Last]