2011.03.14. CZ+PL


    [Home] [Next] [Last]

Hétfő reggel Uherské Hradištěben. A tegnap már látott 754.013 az Olomoucből érkezett gyorsvonattal (az első vonat nem Prágából indul, mivel akkor nagyon korán kéne indulnia) Az állomás bal oldalán (a város felől nézve) egy szuper parkoló áll rendelkezésre, az autósok többsége viszont mégis a jobb oldalt választja, bár ez olyan amilyen, viszont nem kell érte napi 20 koronát (kb. 230 Ft-ot) fizetni Staré Město u Uherského Hradiště a szomszéd állomás már a fővonalon, ma is 842 helyett egy 850-es szolgáltatta a vonóerőt A luhačovicei gyorsokat a szoros fordulóidő miatt 2 dízelgép szolgálja ki (némi pazarlásnak tűnik erre a kevés vonatra), mögötte a Banán, ami Prágából hozta vonatot, illetve 2 kocsit, amit itt lecsatolnak, hogy a Búvárok bírják tovább a terhelést Egy személyvonat Közben visszaindul Brno felé a személyvonat. Idefele 2 Bmx-et hozott, a másodikat itt hagyta, viszont az átjárót elfelejtették visszazárni
Uherské Hradiště Uherské Hradiště Staré Město u Uherského Hradiště Staré Město u Uherského Hradiště Staré Město u Uherského Hradiště Staré Město u Uherského Hradiště
Már jön is a 4 kocsis IC-m, ami júniustól állami támogatás nélkül üzemel (így pénteken reggel olyan 30-40%-os kihasználtsággal ment másodosztályon, elsőn 5% volt) Svinov már unalmas, így ott átszállás közben nem fényképeztem. Opavába az Elefánttal jöttem, érkezés utána innen 4 irányba indulnak tovább vonatok Még mindig érdemes megnézni Milka ütközőit Régi örökségi itt a sűrű vasút, és ki is használják, órás ütemben járnak mindenfelé a vonatok Hlučín felé kivételesen mozdonyvontatású szerelvény megy (arrafelé korábban is Anakondák jártak) Mondjuk ilyenek
Staré Město u Uherského Hradiště Opava Opava Opava Opava Opava
Közös peronos vonat-troli átszállás Az ellenvonat érkezik Hlučínból A bohumíni fűtőház egyre több városi elefántot mondhat magáiénak, Opava felé szinte csak ilyenek járnak sebesként és személyvonatként is Megjön az én vonatom is Jeseník felé Krnovban irányt váltunk, illetve át lehet szállni Olomouc felé a hátul megbúvó RegioTrio sebesvonatra Třemešná a kisvasút egyik magántulajdonú mozdonya a T38.001. A román gyártmányú mozdony 1977-ben került Lengyelországba, majd 2005-ben ide
Opava Opava Opava Opava Krnov Třemešná

    [Home] [Next] [Last]