2011.02.11-12. CZ


[First] [Prev] [Home]    

A prunéřov-i hőerőmű felé közeledünk Egy SD-KD 721-es tolat éppen a fák mögött A hosszú ideig utolsó Škoda mozdonysorozat a 114.5-ös volt. Az 501-es sincs még felnőttkorú, legfiatalabb társa pedig alig múlt 10 éves. A '70-as évek elején gyártott Vasalókhoz képes dupla olyan erősek 1600 kW teljesítménnyel rendelkeznek A 184.5-ös sorozat alig valamivel idősebb csak, a vonali szolgálatra gyártott 6 tengelyes Škodák brutális 5220 kW-os teljesítménnyel rendelkeznek, ami elég tiszteletre méltó volt a 90-es években (persze, a 380-asok ennél erősebbek, de azért jó 20 év telt a két sorozat tervezése között) Karlovy Varyban két Kocour tölti a pihenőjét Chodovban Loket felé lehet átszállni
Kadaň Kadaň-Prunéřov Kadaň-Prunéřov Kadaň-Prunéřov Karlovy Vary Chodov
Cheb már régóta a Vogtlandbahn otthona is A Marianské Lázne felé Prágaba pótszerelvénnyel járnak a vonatok, alig 3 állomást mennek csak a 32xxs jelű vonatok, utána busszal kell menni egy darabon Az élénkülő havazásban az utolsó kép az Excelsior gyorsvonatról. A kassai hálókocsiban alig 10 utas gyűlt össze, a besztercebányai háló még üresebb volt. Holnap a Cseh Sziléziában folytatjuk utunkat.
Cheb Cheb Cheb

[First] [Prev] [Home]