2010.11.13. Plzen-Tabor-Bechyne-Praha-Chrudim


[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]

Mögötte egy Cargós Vasaló Az igazi cél a 202-es vonal, a Bechyněre vezető utolsó cseh 1500 V-on villamosított vasútvonal. Sajnos decembertől már csak napi 2 pár vonat megy ilyen 113-as mozdonnyal, a többi dízeles lesz, Regionova motorkocsik veszik át itt is a hatalmat A 2 pár vonathoz nem kell majd 4 mozdony, így a 113.003 sorsa szint biztosan a selejtezés lesz, már régóta le van állítva. Tábor a 749-esek dél-csehországi javítóbázisa. Erre a két gépre viszont már nem nagyon számítanak a jövőben Ez páros még kijebb szorult, már táblák nélkül közben hátulról folyamatosan tülkölés hallatszik, szép lassan előbújik 2 AWT Búvár, amik a helyi hőerőműből húznak ki éppen 4 Falls kocsit
Tábor Tábor Tábor Tábor Tábor Tábor
Átváltozás 1. Átváltozás 2. Vissza az állomásra, útközben megtaláljuk a 113.001-et is Bechyněn már jártunk két éve, nagy változás most sincs. A mozdonyszín tovább düledezik, a váltót a kalauzhölgy állítja A jelenlegi végállomás nem az eredeti, ez csak 1929-ben épült Sajnos a nap nem akar kisütni, pedig pont jó irányból sütne.
Tábor Tábor Tábor Bechyně Bechyně Bechyně
Čenkov u Malšic korlátja bizony szép darab, 1898-as hernádi (korompai) A jövő Táborban Van egy kis idő az én vonatomig, így leülök falatozni. Közben befut ez a személyvonat Berounból Majd a gyorsvonat Prágából Végül a Prága felé tartó gyorsvonat is Gőzerővel folyik a Prága-Budejovice vonal korszerűsítése és kétvágányúsítása
Čenkov u Malšic Tábor Tábor Tábor Tábor Votice

[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]