2010.10.16-17. Diesel Tour 2010 Slovakia


[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]

Zbyňovnál (Zebény) tartunk egy fotómegállást, habár már jócskán késésben voltunk Rajecben is a tervezettnél sokkal kevesebb időnk van, 1-2 fotó és már indulunk is vissza Újra Zsolnán, jó csatlakozásunk van Prága felé is A moszkvai hálókocsi már nem csak idáig jön, hanem végigmegy Pozsonyig Zsolna bejáratán egy késett IC várja meg, amíg kikanyargunk az első vágányról. Igen, ez egy IC, bár csak 363-as gép jutott rá, abból is csak Cargós... Puhón csak átrobogunk, de így is feltűnő jelenség a 125-ös (kétvágányú, villamosított) vonalra induló személyvonat
Zbyňov Rajec Žilina Žilina Žilina Púchov
A helyi gumigyár bérelt 704-ese is megmutatja magát Hőlakon csak elrobogunk a fűtőház mellett A 199.401 az akkus mozdonyok prototípusa Mivel a Szergejt Zsolnán hagytuk, így ismét körül kell járjon a Bardotkának Hőlakról Nemsóig ismét járt pályán járunk, itt letérünk Ledniróna felé a 124-es vonalra. A nemsói üveggyárbban egy Köf-nek tűnő mozdony mögött egy Dácsia is megbújik A kerek száz éves vonalon ilyen 100 éves épületek állnak még, ez itt Bolešov (Bolesó) állomásépülete
Púchov Trenčianska Teplá Trenčianska Teplá Trenčianska Teplá Nemšová Bolešov
Pruské (Poroszka) állomása kicsit nagyobb, de forgalom itt sincs. Személyforgalom már 7 éve, teherforgalom még régebben Ez már a végállomás, Nemsó. Itt viszont van teherforgalom, hetente 3x jön ki ida a tolatós A vonal vége 17 kilométerre vagyunk Hőlaktól Itt már jóval odébb, a 143-as vonalon tekerküng Trencsén fölött A vonal legnagyobb állomása Bán (Bánovce nad Bebravou), itt keresztre várunk
Pruské Nemšová Nemšová Nemšová Soblahov Bánovce nad Bebravou

[First] [Prev] [Home] [Next] [Last]