2010.08.14. Csehország- Szlovákia


[First] [Prev] [Home]    

Visszaérve Kroměřížbe ismét eltűnnek a felhők. Eléggé nagy kontraszt van a két masina között, pedig mindkettő remot gép, és az átalakításuk közt alig 20 év van csak. A vonat továbbrobog egy másik (még üzemelő) mellékvonalon Zborovice felé, én pedig útnak indulok hazafelé De előbb még meglátogatjuk a 810.373-at a depó előtt Jóval odébb, már Valašské Meziříčín találok újra érdekeset, itt az AWT egy tartályvonata készül Szlovákia felé Átérve a hegyeken, Ruttkára értünk. Egyre ritkább helyzet, hogy mindkét állomási tartalék Hektor A Tiszacsernyőre közlekedő mall.sk (leánykori nevén Dargov) gyorsvonatot a színpompás 363.133-0 húzza
Kroměříž Kroměříž Kroměříž Valašské Meziříčí Vrútky Vrútky
A 750.300 ma is úgy ragyog, mint mindig A 754.035 sebesvonatot húz Zólyomba A csehek már a spájzban vannak, jelesül a TSS a saját építkezéséhez hordja a követ, a szlovák alvállakozókat már kihagyja belőle Az iglói balesetes 131-es a járműjavító udvarán várja a bizonytalan jövőjét Ép testvére viszont dolgozik továbbra is Egy meglepetés páros: elöl a 742.610, eredtileg
Vrútky Vrútky Vrútky Vrútky Vrútky Vrútky
Megérkezik Besztercebánya felől is a gyorsteher A Szamár pár gépmenetben tér vissza Zólyomba. Bár van itt egy oda tartó vonat, a több tucat szeneskocsihoz így magukban kevesek, azt este 5 gép viszi majd át a hegyeken Közvetlen vonat érkezik Privigyéből A két TSS Búvár teljes szépségében. Mára ennyi vasút elég is lesz, legközelebb ismét Szlovákiába látogatunk.
Vrútky Vrútky Vrútky Vrútky

[First] [Prev] [Home]